من اومدم.....

 

عکس های گرفته شده از اتاق خواب های این پارتی:

قسمت جکوزی و استخر ساختمان پارتی:


حركات ناشايستي كه از دختران و پسران حاضر در پارتي مشاهده شد:

 

 

 

 
واکنش تعدادی از دختران و پسران پس از دیدن برادران خدمت گذار نیروی انتظامی








عکس های لو رفته از اتاق خواب ها...





 

بعضی ها هم در جاهای مخفی پنهان شده بودند که برادران نیروی انتظامی موفق به شناسایی آنها شدند



 
استفاده از مدلهای مو دور از شان يك جوان ايرانی:




رقص های زننده تا نيمه هاي شب:






كشف مقادير زيادي CD مستهجن و ادوات موسیقی در پارتی:



بعضی ها هم به علت مصرف مواد روان گردان از حالت عادی خارج بودند:





عكس تعدادي از ميهمانها پس از دستگيري:
           





 

بعضی ها هم احساس ندامت و پشیمانی داشتند
 




عكس خلاف کاران و متهمان رديف اول این پارتی


عكس يكي از برادران خدمت گذار نیروی انتظامی در عملیات دستگيري افراد شركت كننده در این پارتي


نظرات شما عزیزان:

عاشق
ساعت9:42---21 خرداد 1390
وب باحالی داری خواستی به منم سر بزن واگه موافق باشی تبادل لینک کنیم

عاشق
ساعت9:41---21 خرداد 1390
وب باحالی داری خواستی به منم سر بزن واگه موافق باشی تبادل لینک کنیم

مریم
ساعت12:30---2 ارديبهشت 1390
خیلی باحال بود با اجازت برش میدارم

nazi
ساعت18:49---31 فروردين 1390
salam merc ke sar zadi khoshal shodam bazam bia
webet kheylio khobe makhsosan inja ke parti hast

bazam biyayaaa


navid
ساعت10:31---26 فروردين 1390
salam azizam khofi weblage to ham kheili nice bazam bem sar bezan man navideshghi hastam

میلاد
ساعت8:24---26 فروردين 1390
سلام راستش و بخوای وبلاگ تو نخوندم فقط دیدم چون سرم خیلی شلوغه اخه وبلاگ من و فیلتر کردن و حالا از اول دارم وبلاگ درست میکنم.وقتی کارم حتما تموم شد حتما بازم سر میزنم بهت.راستی اگه میخوای من و لینک کن و به من هم بگو تا لینکت کنم ممنون هم استانی

araah
ساعت21:04---23 فروردين 1390
salam
mer30 az inke be web man sar zadi
bazam sar bezan
bye...


aliiiiiiiiiiii
ساعت7:40---22 فروردين 1390


amin
ساعت19:03---21 فروردين 1390
eyval kheili bahal bood
mesle hamishe bahal bood




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, | 10:5 | نویسنده : senator |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس